Különös műszaki problémák ! ! ! ! !
Hellóztok. Új vagyok itt, de "velős a dolog" !
Rögtön a lényegre térnék :
Van 1 FIAT BRAVO-m, 1.9 mjet, eddig minden OK volt, épp 90 ezer km van benne s egyszer csak nem ment az 1-ik henger.
Aztán másnap ment, el is mentem a szerelő barátomhoz, ott megáltam elmondtam a problémát, mondta, hogy menjek be vele a műhelybe, nem indult el...
Hidegindító befújásával elindult, de csak 3 henger ment, OBD stb, nem mutat semmit, megálítottam, következő indítás, nem indul.
Gondolkodás, indítás, indul, de csak 2 henger, mindig másik és másik henger nem megy.
Várakozás tanakodás,közben elmegy 1 óra. Indítás, minden ok, mintha misem történt volna.
Másnap FIAT szervíz, a beállás és az obd 7.000,- ft. Minden ok, semmi gond valami "üzemzavar lehetett", mondották.
Hazajövök nem idul, fél óra múlva indul, de csak 2, néha 3 henger.
Ilyenkor mi lehet ?????
És mi a teendő ?
Ha VALAKI így "távgyógyászatban" tudna segíteni, azt "megkösszöném"
Minden jót !!!!!
.
Nem kerűlt véletlenűl benzin a multijetbe? Derecskei benzinkúton egy A4-es audival jártam így! Számítógép szerint semmi hiba, de nem indúlt be csak nagy ritkán! Nézzétek meg ezt is!
problem
Köszönöm a tippet.
Valszeg beletrafáltál, vagyis nagyon-nagyon közel. Köszönöm.
Amikor kezdődött, másnap reggel öntöttem a tele tankhoz 1 /99ml/ SPURI benzin-diesel üza rendszer tisztító adalékot.
Valszeg ez a hiba oka. A legelső hiba, mikor az 1 ik henger nem ment, pillanatnyi "rendszer-zavar" lehetett. Erre én a "nagyokos" mindjárt kapkodtam ide-oda, mert ugye a TUTTI FIAT nem romolhat el s még ici-pici problémája sem lehet.
Kicsit lazábbra kéne vennem a figurát.
Nagyon szépen köszönöm.
Minden jót !
Üdv. Fehér