Kuplung
Sziasztok!
Nekem van egy 2001-es évjáratú Multiplám, 1,9JTD. gyárilag 110 LE, de meg lett chippelve, (kb 160-170Le) és a kuplung már olyan 1500-2000-esw fordulattól elcsúszik, ha nagyobb gázt adok. Ha valakinek van tippje, hogy milyen kuplunggal laehetne helyettesíteni a gyárit, kérlek írjatok a ka.adi@vipmail.hu e-mail címre. előre is köszönöm. Niemand prof.
Kupplung
Hali!
Nekem a Doblo-m járt hasonló cipőben,bár az enyém csak 130LE-re lett chippelve.Nekem kevláros betéteket szegecseltek a gyári tárcsára,ez jelentette a megoldást,bár a dupla tömegű lendkereket így is már kétszer kellett cserélni.
Kuplung
Köszönöm a válaszodat!
akkor ezek szerint a két tömegű lendkerék miatt rezonál be a motor terheléskor, igaz?
Ezt nem lehet kicserélni 1 tömegűre? valamelyik másik fiat-modellből?
amúgy a lendkeréknak mi baja lett, ami miatt cserélni kellett?
kb milyen költségekre számítsak?
Válaszodat előre is köszönöm.
üdv.: Niemand prof
Kuplung
Nekem a vadi újjal is rázkódik egy kicsit.Sok mindent nem lehet vele csinálni. Elvileg a TD100-as motorok lendkerekét fel lehet szerelni,de akkor komplett kuplung szett is kell hozzá.A kettős tömegű lendkerék ára kedvezmény nélkül 130-180000ft között mozog.
Kuplung
Köszönöm szépen!