FiatClub.hu

  • Eladó
  • ingyen!
  • Keres
  • Service
  • Találkozók
  • Fórumok
  • Blogok
  • Képek
  • Videók
  • Kapcsolat
  • Felhasználó létrehozása
  • Elfelejtett jelszó

Szponzorok

  • HumidorBolt.hu
  • Immobilien Ungarn
  • ingyenes webáruház
  • Pipa.hu
  • PipaBolt
  • szivarshop
  • tener.hu
  • szivesen hirdetne itt ön is?

Új felhasználók

  • Santoss
  • bowlwholesaler
  • Tóth Zoltán
  • Majika
  • paraisois


  További friss tartalmak listája itt (katt ide)  

Az 500-as tervezője átveszi az irányítást

A Fiat vezetőségét is lenyűgözte Roberto Giolito munkája, akit az 500-as formatervéért a márka főtervezőjének neveztek ki. Giolito előrelépésével több személycsere is történt, ami a Fiat-csoport többi márkáját is érinti.

Tagadhatatlanul hatalmas sikernek örvend az új Fiat 500-as, és a gyár legnagyobb szerencséjére a vásárlók lelkesedése nem csak a július 4-ei bemutatót követő első hetekben volt óriási, hanem a mai napig az. A rendelések az értékesítés kezdete óta bőven meghaladják az eredeti terveket, az olaszok ezért 25 %-kal kénytelenek voltak megemelni a gyártást, így ma már évi 150 ezer autó gördül le a futószalagokról. A siker hátterében kétségtelenül ott van a megnyerő formaterv is, melyet még 2004-ben vetett papírra Roberto Giolito a Trepiuno tanulmány kapcsán, ami tulajdonképpen az 500-as elődje volt. Giolito szolgálatait a vezetőség is honorálta, ezért kinevezték őt a Fiat főtervezőjének, így ezentúl ő felel a gyár összes modelljének külsejéért, ő irányítja majd a designmunkálatokat. Ez egy meglehetősen felelősségteljes feladat, hiszen az új Fiatok formatervei oroszlánrészt vállaltak a márka nyereségessé tételében, ami úgy néz ki, hogy a következő években sem fog negatív irányba változni.

A korábbi főtervező, Christopher Reitz sem maradt munka nélkül, ő ezentúl a Fiat, az Alfa Romeo, a Lancia, a Maserati és az Abarth körül zajló tevékenységeket felügyeli. A Maserati élére is új designert neveztek ki, Lorenzo Ramaciotti viszont komoly feladatnak néz elébe, hiszen az Italdesign-Giugiaro és a Pininfarina nyomdokaiba kell lépnie.

  • Új hozzászólás

Az oldalhoz név nélkül is hozzá lehet szólni. - Minden írás a szerzők tulajdona. Nem feltétlenül értünk velük egyet!
Felhasználói adatokat, információkat nem gyűjtünk és nem szolgáltatunk. - A „jó ízlést” sértő hozzászólásokat eltávolítjuk.