FiatClub.hu

  • Eladó
  • ingyen!
  • Keres
  • Service
  • Találkozók
  • Fórumok
  • Blogok
  • Képek
  • Videók
  • Kapcsolat
  • Felhasználó létrehozása
  • Elfelejtett jelszó

Szponzorok

  • HumidorBolt.hu
  • Immobilien Ungarn
  • ingyenes webáruház
  • Pipa.hu
  • PipaBolt
  • szivarshop
  • tener.hu
  • szivesen hirdetne itt ön is?

Új felhasználók

  • jennsshoes
  • Anna11
  • Jameshleo
  • bestworldwishes
  • PesleyMoore


  További friss tartalmak listája itt (katt ide)  

Fiat 500-as 265 lóerővel

Fiat 500-as 265 lóerővel

A Hamann tuningmesterei egyszerűen megduplázták az 500 Abarth motorjának teljesítményét. Az apró városi harcosból a német autópályák réme lett.

A brutális ötszázas a Largo – spanyolul hosszú – nevet kapta, és ha nem is méretei miatt, de illik hozzá a név. A kiskocsi valóban nagyot lép: a gyári 1,4 literes turbómotorból valószínűleg mindent kicsikartak, amit az utcai használhatóság megtartásával lehetett. A teljesítményét 265 lóerőre, a maximális nyomatékát 348 Nm-re növelték. Azt ugyan nem árulták el, hogy mindez milyen dinamikára elég, de ekkora teljesítménnyel kétszer ekkora autók sem szoktak lomhának tűnni – legfeljebb a kezelhetőséggel lehet gond a fronthajtás miatt.

A motor adatait ismerve a legtöbb külső változtatás is értelmet nyer. Az 500-as sima orrán két vízszintes nyílást vágtak, és az új lökhárító is több nagy beömlőt kapott, nyilván az alaposan túlpumpált négyhengeres megfelelő hűtése érdekében. A szélesített nyomtávú, ültetett futóműre is szükség van nagy sebességnél a stabilitás megőrzése érdekében, a 18 hüvelykes felniknél kisebbet pedig aligha lehetne feltenni a nagy átmérőjű, belső hűtésű féktárcsáktól, amelyeket négydugattyús féknyergek fognak satuba, ha szükséges. Itt a légterelők, a küszöbszélesítés és a hátsó lökhárító feltűnő diffúzora sem tűnik értelmetlen átalakításnak – 200 km/h felett már számít, hogy a karosszérián mennyi leszorítóerő termelődik.

Egyelőre nem tudni, hogy a Largóból hány példány készülhet, és mennyit kérnek majd egy-egy darabért, de az az érzésünk, hogy sokak fantáziáját megmozgatja majd.

  • Új hozzászólás

Gépjárművek menetteljesítmény növelése , technológia.

Vendég, 2013, július 11 - 15:08

A nagyobb teljesítményért!

És mindezt 15 év garanciával!

Az égésjavító egység használatával tökéletesíthető az égés, ezáltal csökken a káros anyag kibocsájtás és természetesen az üzemanyag fogyasztás is.
- Csökken a füstölés, kisebb lesz a motor zajszintje, vibrációja és ez kellemesebb munkavégzést biztosít.
- Huzamosabb használatnál (500 munkaóra után) megszűnik a porlasztócsúcsok beégése, csökken,
majd teljesen kitisztul a motor égőteréből a koksz. - A motor gyorsabban felpörög, nő a jármű gyorsulása.
- Könnyebb a hidegindítás, nő a kompresszió, csökken a kartergáz, a motorolaj fogyasztás, hosszabb élettartamúvá válik a motor. -
Növekvő nyomaték, gyorsabb munkavégzést tesz lehetővé, és ez több elvégzett munkát eredményez.
- A csökkenő kopás, a nagyobb élettartam alacsonyabb fenntartási költséget igényel. - Üzemanyag megtakarítás: 10-20%

További információ a honlapon: http://www.uzemanyag.hupont.hu

  • válasz

Az oldalhoz név nélkül is hozzá lehet szólni. - Minden írás a szerzők tulajdona. Nem feltétlenül értünk velük egyet!
Felhasználói adatokat, információkat nem gyűjtünk és nem szolgáltatunk. - A „jó ízlést” sértő hozzászólásokat eltávolítjuk.